Modell för en kväll.

5kommentarer

Jag har sett att många brukar vara iväg på det här Modell för en dag där man blir sminkad och fotad av proffs och sen får man köpa dom bilder man vill ha. Jag och min kära vän Eva tog saken i egna händer och jag blev Modell för en kväll ist. ;) Jag sminkade mig själv i brist på proffs eller bättre kunnande och Eva stod för fotograferingen. Det blev några klädbyten och olika poser.

I början kändes det väldigt jobbigt att stå och posera men det släppte efter ett tag. Vi fick även googla på hur olika poser kan se ut osv. då det var min första gång framför kameran i princip. Jag är glatt överraskad över resultatet! Jag fastnade faktiskt och såg inte helt hemsk ut heller. :P Oerhört trevligt att ha bilder på mig själv som nån annan har tagit ist för samma gamla bilder jag tagit själv med typ mobilen.

För nån dag sen skrev jag om det här med psyket och att inte hänga med i förvandlingen som man genomgår kroppsligt iom en GBP-operation. Jag har ännu inte upplevt det men lite kom det igår när jag tittade på bilderna. Det är en sak att se sig själv i spegeln och en annan att se sig själv på kort tycker jag. Jag förstod inte riktigt att jag såg ut som jag gjorde på korten, en annan jag liksom. Tyckte inte längre att det var jättehemskt att titta på mig själv. Konstigt men inte hemskt. Lite svårt att förklara kanske. :)

Tänkte bjuda på några bilder från vår trevliga kväll och fotosession här nedan. :)



5 kommentarer

Wysteriia

22 Jan 2012 21:49

Jag har jobbat på ett modell för en dag företag och skulle aldrig rekommendera någon att åka på sånt ;) hahaha!



Av någon anledning så laddar inte alla bilderna åt mig. Men det är nog nätets fel just nu :P Bra bakgrund till porträtt har ni måste jag säga :D Tycker ni kan göra sånt här fler gånger..det är ju grymt kul o så kommer ni lära er mer för varje gång ni "leker" ihop :)

Eva

22 Jan 2012 22:20

Tack för en supertrevlig kväll!

O du gör dig riktigt bra framför kameran.. Min alldeles egna modell ;)

Cecilia

23 Jan 2012 08:55

Snygg du är! :)

Fia

23 Jan 2012 15:38

Åhhh, va kul :) Din kompis får gärna komma o fota mig med ;)



Det blev fina bilder :)

Mela

23 Jan 2012 15:46

Snygg du e gumman !!!

Får leka lite när ja kommer upp <3

Kommentera

Publiceras ej