Shopping.

2kommentarer

När humöret inte är på topp så funkar det alltid med lite shopping! Blir aningens gladare iaf. :)

Idag drog jag med mig Eva till Gävle och sen Valbo i hopp om att hitta nå skojigt. På Biltema blev det ett badminton-set så det kanske blir lite spela under min semester. När vi ändå var där stannade vi till på Stadium outlet, fyndade två likadana linnen fast i olika färger. Vidare åkte vi till IKEA där jag köpte vitvinsglas och champagneglas, jag och C har nämligen köpt på oss en del flaskor vitt och mousserande vin så då måste vi ju även ha glas att dricka ur. :) Till sist gick vi in en snabbis på Köpis och på Giba Tricot köpte jag mig ett par riktigt rosa shorts, som jag aldrig trodde att jag nånsin skulle köpa förr i tiden! Men jag var ju bara tvungen. ^^

Jag invigde min jeansjacka idag också! Helt kär i den är jag! <3

Bilder på kläderna kommer nedan. Kass kvalitet från Instagram men så får det vara.

 
 

2 kommentarer

Anonym

24 Oct 2013 23:43

<3
Sniiigg som alltid

vinterflikkan.blogg.se

24 Oct 2013 23:43

<3
Sniiigg som alltid

Kommentera

Publiceras ej