Utomlands.

0kommentarer

Jag håller på att titta efter resor som en galning! Jag och pappa (och ev mamma) funderar nämligen på att ta en sista minuten under nästa vecka. Jag vill verkligen inget hellre just nu, fatta skönt det skulle vara. Sol, värme, bad och bara vara. Sommaren här i Sverige har ju tyvärr inte bjudit så mycket på just dom sakerna i år, och just därför är priserna inte så låga på resor som dom borde heller. Men vi har två kandidater än så länge, fast det ena alternativet ligger snäppet före det andra.
 
Alanya lördag 15/9: Solsäkert och hyfsad flygtid.
Fuerteventura tisdag 11/9: Inte alls lika solsäkert och lång flygtid, men datumet passar lite bättre tycker jag. Men det är ju jättefint där sägs det!
 
Hur det blir visar sig, vi letar vidare efter prisvärda resor. :) Håll tummarna för mig att jag kommer iväg!
 

Jag på Rhodos förra sommaren.

Kommentera

Publiceras ej