Deichmann.

2kommentarer

Sent i eftermiddag åkte jag och C till Falun en snabbis för att kika om det fanns nå skor där åt mig, har fått flertalet tips om att det är bra på Deichmann. C fick släppa av mig i stan medan han åkte till Jaktia och spenderade sin tid där, så han led inte precis. ;)
 
Först gick jag runt lite i dom vanliga klädbutikerna men hittade inget, jag har ju tittat såååååå många gånger i alla dom butikerna fast i Gävle och Valbo så jag är nöjd liksom. Hittade dock några nagellack på REA på Lindex som jag köpte. Sen var det uppdrag hitta stövlett som gällde. Klockan var typ fem över halv sex och jag hittade inte Deichmanns butik! Klockan sex stänger alla butiker där på stan. Jag är inte så hemma på Falun så jag blev väldigt förvirrad. Tjugo i sex blir klockan och jag går längs med gatan där i stan och ser längre fram ännu en galleria, som jag inte visste fanns. Och där inne låg ju ännu fler butiker!
 
Äntligen var jag framme på Deichmann och skulle då försöka leta på mig nåt som föll mig i smaken, inte det lättaste kan jag meddela. Jag gillade inte riktigt deras upplägg av butiken men jag är väl ovan helt enkelt. :) Hittade ett par iaf som var sköna och snygga, dock inte riktigt min stil men dom var rätt tuffa så dom fick följa med mig hem. ;)
 
Känslan när jag såg dom var att jag hade för mig att Eva hade skickat bild på såna till mig förut, när hon skrev att hon hade köpte två nya par skor. Och mycket riktigt visst var det så. Så nu har vi likadana! ;D
 
Bild lånad av Eva. ;)

2 kommentarer

Eva

10 Oct 2012 16:17

Bra att vi är något lika iaf ;)

Svar: Menar det, inte mycket annars som stämmer överens. ;P
Mot Ett +

Mela

16 Oct 2012 19:22

Snygga juh !!

Svar: Thank you! Me like. ^^
Mot Ett +

Kommentera

Publiceras ej