Vårjacka.

0kommentarer

Igår var jag, mamma och pappa till Valbo för att kika efter en vårjacka. Både jag och mamma var i behov av en. Mamma hittade en på första butiken vi var in på och hon köpte den direkt. :P Somliga har tur dom. ^^ Jag vet inte hur många jag provade och felet var detsamma på nästan alla jackor (som jag ville ha) på alla tre butiker vi var in på, dom var för korta i ärmarna. På KappAhl hittade jag dock två stycken som var bra i ärmarna men då jag ville gå ifrån färgen svart då jag typ alltid har det. Problemet var ju då att den jag ville ha fanns inte i rätt storlek i rätt färg, bara i "fel" färg. Suck och stön! Tack å lov hade dom min storlek i rätt färg på lagret och lyckan var gjord!

Så nu har jag blivit med en beige och lite glansig vårjacka i lagom längd i bäde ärmar och själva jackan. Jag ville inte ha nån kort modell utan en lite längre vilket jag nu också hittade. :) Mamma säger att jag har aparmar efter detta mission impossible att hitta en jacka som passade. ;P


Inte världens bästa bild men den får duga så länge. :)

Kommentera

Publiceras ej