Skillnad!

4kommentarer

Jag har gett mycket kläder till min mamma som blev för stora för mig varteftersom vikten gick neråt. För ett tag sen provade jag två par jeans när jag väl var där. Åh herregud säger jag bara! Dom jeansen har ju liksom suttit tajt på mig både i midjan och runt låren. Gjorde dom det nu? Absolut inte! Satt inte fast på nåt ställe alls, bara ramlade av mig. Härlig känsla måste jag säga!

När vi var där idag tog jag med mig kameran och bad mamma ta kort på mig när jag hade det ena paret på mig. Så kul att ha bilder att titta på så jag ser skillnaden. :) Det är storlek 52 på dessa nedan och numer kommer jag i byxor i storlek 44 eller 46. :D

Ser dom stora ut? ;)

4 kommentarer

-eedaaaa-

21 Mar 2012 23:36

Grattis till viktnedgången! :)

jag har själv gått ner 18kg, fast på egen hand :)

och de börjar känans så gött när man får knyta åt byxor lite mer för var dag känns de som och när man itne kan ha vissa kläder, men tråkigt för ekonomin ;)

Mizca

22 Mar 2012 11:11

Viken skillnad. Gött jobbat :)



Svar: Ibland kan jag vara produktiv, men händer sällan ... Haha!!

joanna-livet med aspergers syndrom

24 Mar 2012 18:36

De är kul när man ser skillnaden:) är själv där efter ett 30 kilosras:)

Pernilla

26 Mar 2012 09:32

Wow vilken bild! Tack för motivationen och grymt kämpat! Här kommer den utlovade infon om nystarten i utmaningen, hoppas du fortfarande hänger på (ursäkta bloggtorka, uppehåll i utmaning och uteblivande kommentarer också):



Hej! Hoppas allt är väl med dig. Detta lilla meddelande till alla utmanare var tänkt att skickas ut redan igår, men som bekant blir inte alltid saker som man har tänkt sig. Jag tänkte bara informera (ifall du missat) om att 150-dagarsutmaningen rullar på som vanligt igen efter diverse sjukdomar som tyvärr skapat en del blogguppehåll. Eftersom det inte blev någon rapportering förra månaden kommer jag den 1 april att redovisa både februari och mars resultat i ett och samma inlägg. Jag skulle vilja att du så fort som möjligt (dock senast den 31/3) lämnar en kommentar i följande inlägg: http://reasonstobebeautiful.wordpress.com/2012/03/25/fullt-os-medvetslos-2/ med viktförändring för både februari och mars månad. Om du inte kommer väga dig innan den 31/3 så skriv din senaste invägning. Tänker du väga dig strax därefter så kommer inlägget publiceras och sen kompletteras med din vikt. Skriv då gärna datum då du tänkt väga dig istället för viktförändring i inlägget. Önskar dig en grym vecka!

Kommentera

Publiceras ej