Skärpning!

2kommentarer

Ikväll kommer JD "hem" till Hofors och stannar tills på söndag, gymmet is so on hela hennes vistelse! Jag måste skärpa mig, måste gymma men vill inte gå dit själv. Jag vet, jag är töntig och ska ta tag i det där. Måste få nån spark i baken först, gå dit flera gånger med nån så jag känner mig mer hemma så jag kan gå dit själv sen. Blir bra sen när hon "flyttar" hem i april och stannar från dess och hela sommaren, då har jag nån att träna och promenera med titt som tätt iaf. :)

För det är så jag vill att det ska vara. Jag vill kunna gå dit själv. Jag vill att träning ska vara roligt. Jag vill att det ska vara en aning beroendeframkallande. Jag vill träna för att gå ner i vikt och må bra.

Skärpning Sandra!

2 kommentarer

Lynn

13 Mar 2012 19:47

Jag vill också vilja träna! Jag vill behöva träna, känna att jag dras dit typ. Men den känslan kommer aldrig. Hoppas det går bättre för dig :) Kram!

Wysteriia

13 Mar 2012 19:48

Jag fuskar också en massa med träningen numera...vet inte hur jag ska lyckas bli sådär duktig igen! :P

Kommentera

Publiceras ej