Örhängen.

4kommentarer

Det var nog flera flera år sen jag hade örhängen. Vet faktiskt inte alls när jag lät det växa igen och la örhängena helt på hyllan. Förr i tiden kunde jag låta det gå ett bra tag för att sen trycka igenom nåt örhänge för att jag kände för att smycka mig. Så är det inte nu. Fram till ikväll.

Jag var helt säker på att det inte alls skulle gå att trycka igenom mina befintliga igenväxta hål eftersom det var, som jag skrev, herrans många år sen sist. Men hoppsan så lätt det gick, betydligt lättare än vad jag hade räknat med, om jag ens hade räknat med det alls. Svullna örsnibbar får jag nog räkna med ett tag framöver tills dom har vant sig igen. ;)

Så nu blir det till att köpa lite nya örhängen tror jag! Jag blev nämligen sugen på det när jag var in på Glitter sist, finns ju så mycket fint liksom.

Syns kanske inte så jättebra men det sitter en guldig plutt där i den röda svullna örsnibben. ;P

4 kommentarer

Wysteriia

15 Mar 2012 21:17

jag har också hål i öronen men har aldrig örhängen på mig :P Tror dock att jag skulle få i ett par med lite våld....hehe!

Anonym

15 Mar 2012 22:15

:) ja den va häftig :)))) men i längden tror jag att man tröttnar p den :/ ;)

Eva

15 Mar 2012 22:46

Snyggt!! :)

Jag har också ett par hål i öronen..Tryckte igenom ett par örhängen för ett par månader sen, o skönt var det då inte.. Tror inte jag försöker med det igen.. :)

Pernilla

19 Mar 2012 08:06

Så enkelt sett att känna sig lite fin på. Hade inte heller använt örhängen på evigheter innan jag tänkte att jag måste försöka på Mineas namngivning ;)



Hoppas allt går bra med din viktresa, du ser ju helt underbar ut på inlägget efter detta! Wow! Tänkte försöka nystarta utmaningen lite nu, vi har haft extremt mycket sjukdom här hemma men nu finns det inga ursäkter längre. Om du fortfarande vill vara med så kommer det lite mer info i slutet av veckan (om update och så eftersom jag inte lagt upp senaste). Oavsett hoppas jag att det går bra för dig. Hoppas du får en underbar vecka!

Kommentera

Publiceras ej