FYND.

0kommentarer

Jag har glömt att visa mina otroligt snygga skor som jag fyndade i mitten av februari! Jag och C var på Skohuset och dom hade en hel del REA. På en hylla fanns det skor som kostade 50:- oavsett tidigare pris så självklart tittade jag bland dom skorna. ;) Jag hittade ett par som jag verkligen föll för trots att jag egentligen inte går i såna skor, men med det priset och det faktum att det var det enda paret kvar av den sorten och att det var i just min storlek så kunde jag bara inte låta bli.

Jag tänkte att jag ska byta stil (då och då) nu när jag går ner i vikt, vågar visa mig mer och ha saker och ting som jag tidigare inte vågade. Jag ska ta fram den inre Sandra som alltid har viljat komma ut. ;)


Kan inte bara all snö och is och sånt där försvinna nu så jag får inviga dessa snyggingar? ;)

Kommentera

Publiceras ej