Nästa Charlotte Kalla?

0kommentarer

Haha! Jomenvisst, absolut är jag nästa Charlotte Kalla. ;P Jag följde med min ena syster och hennes äldsta dotter för att prova att åka längdskidor idag, dom tränar och är väldigt duktiga så det passade ju bra att åka med just dom. Min andra syster och hennes två barn anslöt också. Trevligt trevligt.

Jag fick låna min svågers skidutrustning då vi är i princip lika långa och har nästan samma storlek på skor, så det är skönt. :) Var ju lite läskigt att ställa mig på skidorna och sen försöka ta mig iväg, senast jag provade att åka var förra vintern och då höll jag på att svimma efter kanske fem minuter. Men denna gång blev det helt annorlunda, tack å lov! Över förväntan gick det faktiskt, och min äldsta syster sa att hon hade sett betydligt värre. ;) Jag åkte nästan 4 km allt som allt, jäklar vad jobbigt det var. Finns nog ingen annan sport som är så allsidig träning för kroppen kände jag. Förhoppningsvis har jag en skön träningsvärk imorgon. :)

Ska nog börja hålla lite utkik på typ Blocket och så om det kommer ut nån bättre begagnad skidutrustning till ett hyfsat pris som jag kan köpa för det här med längdskidor vill jag nog prova fler gånger. :)

Kommentera

Publiceras ej