Morgonpigg?

2kommentarer

Igår kväll var jag så trött att jag fick med mig sambon att sova redan strax efter åtta. Jag somnade nog innan klockan ens blev nio. Baksidan av det hela denna gång blev att jag vaknade vid fyra ungefär och var nästan pigg, försökte få mig själv att somna om men det gick inte så bra som jag hade hoppats på. Halv fem klev jag upp och här sitter jag nu. Var nyss ute på promenad med Gizmo, tänkte ta en långpromenad men efter ett tag insåg jag att det var glansigt precis överallt! Svinhalt med andra ord.. Långpromenaden får jag ta vid ett annat tillfälle idag, antingen med broddar eller om det blir mindre halt av varmare grader.


Gizmo efter en promenad tidigare i år. ♥

2 kommentarer

Wysteriia

16 Jan 2012 14:39

Svar: Tack så söt du e :D

Emma

16 Jan 2012 16:34

Vad bra! Har aldrig varit på det innan så det ska bli spännande ;)

Kommentera

Publiceras ej