Delmål.

2kommentarer

Jag tänkte berätta lite om mina delmål och det slutgiltiga målet. Det är alltid lättare med fler delmål än några större mål tycker jag.

Delmål 1: - 20 kg
Avklarat i början av november.

Delmål 2: - 25 kg
Delmål 3: Väga under 100 kg

Dessa gick i princip hand i hand och blev avklarade några dagar innan julafton, tänk vilken bra julklapp till mig själv! :D

Delmål 4: - 30 kg
Delmål 5: - 35 kg
Delmål 6: - 40 kg
Delmål 7: - 45 kg
Slutmål:   - 50 kg

Vet inte riktigt om jag kan gå ner så pass mycket som 50 kg och väga 75 kg men det skulle kännas så skönt att kunna säga att jag har gått ner så mycket (jag gillar ”jämna” nummer). Jag siktar mot det iaf, sen får vi se hur långt jag kommer. :)

2 kommentarer

Veronica

18 Jan 2012 23:53

Way to go :D Du kommer klara fortsättningen galant ^_^*

MAMMAN SOM KÄMPAR FÖR LIVET

20 Jan 2012 08:22

Detta fixar du! :)

Kommentera

Publiceras ej