Ny frisyr?

2kommentarer

På fredag ska jag klippa mig och det är lite behövligt. Frågan nu är ju hur jag ska klippa mig. Jag har ganska kort redan men nåt nytt skulle vara roligt, dock vet jag inte om jag vågar. Funderar på nån kortare frisyr. Sen börjar jag ju lossa mycket hår nu så här fyra månader efter OP, det blir tunnare och tunnare det som blir kvar. Vad är då bäst att göra med håret?

Jag i min nuvarande frisyr:


Förslag på frisyrer:




Vad tycker ni? Har ni nå andra förslag? Länka gärna till bilder med snygga frisyrer isf! :D Sen är det färg jag funderar på, ska jag fortsätta med rött eller gå över till brunt igen.. Åh vad svårt det ska vara!

2 kommentarer

Mela

08 Feb 2012 19:31

Ååå !!

Ja gillar den första !!

Ska du färga nåt eller ??

Fan va ja vill åxå, men jag våååågar inte....

fegis mela

Eva

08 Feb 2012 22:04

Första :D

Kommentera

Publiceras ej