Förnyelse.

1kommentarer

För ett tag sen skrev jag om en specifik tapet som jag och min sambo ville ha men som hade gått ur sortiment. Jag efterlyste då i några köp- och säljgrupper på Facebook om det fanns någon som skulle råka ha några rullar hemma som inte skulle användas och på så vis kunna säljas till mig. ;) Tro på tusan att jag fick napp i den lokala gruppen! Lyckan blev ju total! Tre rullar hade den kvinnan och det var precis vad vi behövde, billigt blev det också, 50:- för alla tre ist för 299:-/rulle. Så idag tog vi tag i saken och förnyade vårt vardagsrum!

Här kommer före och efter bild, även en hälften-färdig-bild. ;)

Före:


Hälften färdigt:


Efter:


Vi kunde inte bli mer nöjda tror jag! Eller jo, det blir vi sen när vår nya soffa anländer (förhoppningsvis is lutet av nästa vecka!). :P Dessutom har vi köpt en ny TV-möbel (EXPEDIT-bokhylla) men det kan jag visa er en annan dag. :)

1 kommentarer

Fia

06 Feb 2012 13:13

Det blev riktigt tjusigt :)

Kommentera

Publiceras ej