Höst.

2kommentarer

Det märks att hösten har kommit, det är kallare ute, blir mörkare snabbare och framför allt har skolorna börjat.
 
I måndags började min sista termin, det startade med kursintroduktion och imorgon har vi det första seminariet. Jag är lite sisådär förberedd, har inte blivit riktigt varm i kläderna än. Dock måste jag nog skynda mig att bli uppvärmd då denna termin är den jobbigaste sägs det. Hur mycket som helst att göra och det ställs allt högre krav på oss studenter då vi efter denna kurs ska vara färdiga lärare. Känns skrämmande. Ska jag verkligen bli färdig? Ska jag verkligen bli lärare? Ska jag verkligen inte plugga nå mer utan ska ut på arbetsmarknaden? Många frågetecken finns det. Men det blir nog bra till slut hoppas jag.

2 kommentarer

Mela

30 Aug 2012 05:30

Du kommer klara detta galant gumman :)

Wysteriia

04 Sep 2012 13:22

Klart det blir bra till slut :D

och TACK :D

Kommentera

Publiceras ej