Lite nytt.

4kommentarer

Men hej å hå vad dålig jag är på att blogga. :P

Lite nytt är:
* vi har skaffat akvarium, 300 L
* jag ska jobba extra en vecka som tidningsutdelare fr.o.m. lördag, har tre övningsnätter innan med start inatt
* mitt tunna hår växer och växer så nu börjar det bli alldeles för långt för min egentliga frisyr
* Instagram har kommit till Android så det har jag börjat använda, sassa_84 heter jag där
* jag har fått låna mammas cykel på obestämt tid så nu kan jag cykla titt som tätt när vädret tillåter

Det var väl typ det jag kan komma på för stunden.

4 kommentarer

Lynn

11 Apr 2012 10:14

Härligt!:)

MAMMAN SOM KÄMPAR FÖR LIVET

23 Apr 2012 13:28

Duktig du är som kämpar med vikten så! :D Hejja dig!

Wysteriia

24 Apr 2012 15:58

Funderar du på Sthlm? :) Fattade jag dig rätt då? trött i huvudet haha!

Wysteriia

25 Apr 2012 00:00

Jag vet inte när jag åker på fredag men förhoppningsvis i ok tid :P Kommer parkera bilen vid någon pendelstation o sen åka in till centrum :P Hemåt bär det nog inte av förrän runt 21 tiden misstänker jag...det jag ska på börjar ju 18.30 sen åker jag väl hem direkt efter det :)



Du får hojta till om jag ska plocka upp dig :)

Kommentera

Publiceras ej