Träningsskor.

2kommentarer

Här sitter jag, hungrig och har ont i huvudet, tredje dagen på mitt flyt. Jag bara längtar till den dagen det börjar gå lite lättare. Jag vet att man måste över en slags tröskel och jag hoppas att den är nära. :) Sitter och smuttar på ett glas med Ramlösa med smak av svartvinbär men jag är besviken måste jag säga. Det luktar jättegott men eftersmaken smakar som typ gammal gurka eller nåt. Usch, så den blir det inte att köpa nå mer iaf.

Apropå köp, jag var på en kortare lunchpromenad idag och kände som alltid när jag promenerar; ont i fötter och benhinnor, speciellt vänster. Jag tänkte då att eftersom jag ska gå så mycket nu (helst varje dag) så ska jag nog införskaffa mig riktiga skor så jag kanske slipper ha ont när jag går. Sagt och gjort, jag åkte till den lokala sportaffären och där blev fötterna scannade och det visade sig att i princip all belastning låg på vänster fot. Sen fick jag ställa mig på ett par inlägg och bli scannad igen och då blev belastningen betydligt jämnare mellan höger och vänster fot.

Det var som att gå på moln eller nåt när jag gick runt med inläggen i ett par skor! Med mig ut från affären fick jag alltså ett par nya träningsskor och ett par inlägg. Nu jäklar ska det promeneras!

2 kommentarer

Natalie - HeltillHalv

27 Sep 2011 19:23

Hej!

Jag ska oxå opereras nu i oktober, dock tidigare. Även jag har tagit itu med mina fötter nu inför operation, men hos sjukgymnast. Vilken sportaffär var det du gick till? Min lokala visade mig bara vart inläggen fanns :S Inte så serviceinriktade kanske..men men..



Hur går det för dig i övrigt med modifasten? =) Jag gillar inte heller vaniljen! Min favvo är banan! Smakar som skumbanan haha..



DevilishAngel

08 Oct 2011 14:21

Var ju verkligen en bra investering! Har aldrig hört talas om att man kan få den hjälpen i en sportaffär. Som sagt, Vilken affär var det? Skulle kanske ta o prova det o se om det hjälper, iaf lite, mot min värk jag har pga fibromyalgi.



Jag gillar klart bäst Bananen jag med! Såå god! ;) Fast jag tycker iofs att vaniljen är ganska oki den med. Prova att ha i lite kanel om du nu gillar det ;)

Ha det gott!



Kramen/Nethan

Kommentera

Publiceras ej