Trött.

5kommentarer

Jag är så otroligt trött, vill bara gå och lägga mig. Men jag ska vänta till strax efter åtta då det är dags för dagens sista shake. sen tror jag faktiskt att det är dags att sova. :)

Dag 7 av flytet idag, har inte haft samma huvudvärk som dagarna innan tack å lov. Idag har varit en riktigt bra dag! Provade att dricka lite jordgubbste ikväll men det var ingen höjdare utan mjölk och socker. :P Haha! Dock var det väldigt skönt att värma händerna på muggen iaf, jag har blivit rätt så frussen av mig.

5 kommentarer

Mizca

02 Oct 2011 10:32

Svar: Tackar tackar :)

Mizca

02 Oct 2011 21:56

Svar: Visst är dem snygga! Längtar till lördag så jag får använda dem =)

Lynn

03 Oct 2011 13:13

Skönt att huvudvärken är borta och att du mår bättre :) Lite sötningsmedel kan du väl ha i teet? :) Kram!

Helena

04 Oct 2011 10:26

Hej,



Du frågade mig om att sy en OnePiece på min blogg :)



Vilken storlek har du i normala kläder?

Svårt att säga om XXL skulle vara lagom till dig.

Mönster från Stoff & Stil är stora i storleken!

Tror du inte att XL räcker?

Kikade in här på din sida och nog skulle väl XL räcka??!!



Vad duktigt du är som tar tag i dina matvanor! Låt inte begäret övervinna din vilja att må bättre. ;)



/Helena

M*

05 Oct 2011 01:30

Hoppas du haft en bra start på veckan!

Kommentera

Publiceras ej