Fullspäckat.

1kommentarer

Idag är en fullspäckad dag. :) Började med att jag klev upp strax efter fem (!) imorse för att jag skulle infinna mig på gymmet klockan sex (!). Jag hittade nämligen på Anzo's blogg bara sådär nån gång förra veckan och då bestämde vi oss för att vi skulle köra en hel del träning ihop, med start idag. :) Nästan en timme blev det på gymmet idag.

Efter att jag kom hem var det frukost som gällde och duscha. Nu väntar jag på att mitt seminarium ska börja klockan nio och det slutar tio. Halv elva ska jag vara nere på Lidl här i Hofors för att påbörja lite teoretisk utbildning inför mitt kommande sommarjobb där! :D Halv tre tror jag att det håller på till.

Hem och rasta hunden och fixa mat och sånt, ev baka några muffins för att ta med mig på sista kurstillfället med Gizmo. Typ tjugo i sex ska jag alltså bege mig ner till Brukshundklubben för kurs som sagt, och vi brukar sluta nån gång efter åtta.

Jag tror att jag kommer att vara helt slut när jag kommer hem ikväll! Skönt slut hoppas jag. :)

1 kommentarer

Anzo

21 May 2012 09:36

Bra kämpat idag =) tycker det va hemskt trevligt och jag belv motiverad att börja köra sten hårt det får jag tack dej för=) så nu kör vi bruden och kör flera mornar =)

Kommentera

Publiceras ej