Bloggdesign.

2kommentarer

Nej, jag ger upp. Jag har försökt att fixa lite i min nuvarande design men går inte bra..

Har försökt att hitta en gratis design som jag gillar men det är få som verkligen faller mig i smaken. Och är det nån som ändå faller mig i smaken är det nåt fel i typ headern eller så, och jag har inte Photoshop, eller den kunskapen för den delen, att ändra till så som jag vill ha det. Sen är jag för snål att betala någon för att göra en design till mig för att få den exakt som jag vill ha, dessutom vet jag nog egentligen inte exakt hur jag vill ha det. Jag tror mig ha en vision om en enklare design i rosa, nån bild och text i ett snyggt typsnitt i headern osv osv osv. Men jag är inte helt säker. :P

I-landsproblem! Tänk om jag bara var en fena på det här med allt vad bloggdesign heter, då skulle inte dessa bekymmer finnas. ^^

2 kommentarer

Lynn

09 Mar 2012 07:15

Den här var ju skitsnygg! Jag skulle faktiskt kunna tänka ut att ha den här:)

LORISSA LOVEBOMB

09 Mar 2012 10:25

sv: jag måste få jobb i sommar, bloggen betalar knappt hyran.. men förutom det blir det en klassisk sommar: sola, bada, sola, bada, äta, sola, bada ;) Läsa.



Har du något musiktips förresten? På bra låtar :)

Kommentera

Publiceras ej