Konditor?

0kommentarer

Jag har fått ett sug efter att baka, speciellt cupcakes. Jag skulle vilja kunna baka jättefina och goda cupcakes, konstverk typ. :) En dröm jag hade (har) är att bli konditor faktiskt, en del visste detta och för er andra är det nytt. ^^

Just nu har jag en vanlig kladdkaka i ugnen efter att mina kladdkakemuffins på nytt recept blev misslyckade. Hoppas att kladdkakan blir succé! På den ska jag ha en jättegod typ frosting/smörkräm som jag hittade i en blogg tidigare i veckan när jag bakade. :)


Supergoda cupcakes som jag gjorde tidigare i veckan.



UPDATE: Kladdkakan blev också misslykad och jag förstår nu varför.. Jag måste ha varit helt borta i skallen alltså! Jag har haft alldeles för hög värme på ugnen, 225 ist för 175. Fattar inte vad jag tänkte med eller på när jag startade ugnen, gaah! Blir så less på mig själv.. Aja, nya tag imorgon då jag måste inhandla socker då det tog slut efter kvällens bravader.

God natt?

Kommentera

Publiceras ej