Mina köp.

2kommentarer

Nu har jag tagit kort på sakerna jag köpte igår. :) Dock enbart hängandes på galge men det får duga. Jag fick en idé förut om jag skulle börja köra dagens outfit lite då och då, vad tror ni om det?

Aja, här kommer mina köp från gårdagen:

En vit lite genomskinlig skjorta från HM, jag fick riktiga vårkänslor av den! ;) Dessutom var den i storlek 44 och till min stora glädje kunde jag typ ha den! Kommer att sitta bättre längre fram i vår/sommar. ^^

Äntligen har jag ljusa byxor till våren, jeansleggings från KappAhl, riktigt mjuka och sköna var dom! Även dessa i storlek 44. ;)

Två bas-linnen från Cubus i storlek L, alltid bra att ha. Kan ha under skjortan t.ex. :)

Hittade ett par mörka jeans på Erikshjälpen, i storlek 44. ^^ Endast 50 kronor så jag är nöjd.

Köpte denna klänning av en tjej i Gävle, jag hittade den i en köp och sälj-grupp på FB. :) Storlek L från Gina Tricot. Jag är dock inte helt säker på om jag ska behålla den eller inte, det återstår att se.

2 kommentarer

Veronica

11 Mar 2012 13:10

fina grejer, klart du ska behålla klänningen! =)



sv; rosa converse är ju sååå snyggt! jag kan inte fatta att jag aldrig ägt ett par rosa O__o

Lynn

11 Mar 2012 19:17

Klart vi vill se dagens outfit!

Kommentera

Publiceras ej