Garderobsrensning.

0kommentarer

Det gick hyfsat med mina hushållssysslor igår. :) Påbörjade även en garderobsresning eftersom jag har huuur mycket som helst känns det som, men aldrig nåt att ha på mig! Nån som känner igen det? ;)
 
Men hur mycket av allt jag har använder jag egentligen? Jag tänkte att jag skulle försöka att inte spara sånt som jag TROR att jag kommer att använda nån gång vid nåt tillfälle utan bara sånt som jag använder kommer att få vara kvar. Jag hängde in plagg efter plagg och till slut tog galgarna slut, och jag har mer kläder i tvätten. Jaha, gick ju jättebra att rensa. Blev kanske totalt fem-sex plagg som fick lämna garderoberna. Jag blir tokig! Men det är som det är, återstår att se om jag kommer att använda allt. :P Dessutom tycker jag att jag behöver mer kläder, inte vad som helst utan typ två par byxor till. Det visar sig om det blir så eller inte, antagligen måste jag låta bli. ^^

Kommentera

Publiceras ej