Fix idé.

1kommentarer

Jag har kommit på att jag har några tankefixeringar eller vad man ska kalla dom. För tvångstankar är det inte iaf utan mer fix idé liksom. Jag tänkte att jag skulle berätta om dom. Det är inte farliga saker utan vardagliga som egentligen är väldigt fjantiga när jag tänker efter. :)
 
* Bestick - Jag vill alltid ha ett par som hör ihop, måste vara från samma serie/kollektion så att säga. Kan ju inte ha en gaffel som är slät från IKEA och en kniv som är mönstrad från RUSTA eller så (undantag när jag äter ute, där kan jag acceptera om det inte finns sammanhörande bestick).
 
* Täcke - Jag kan inte ha täcket åt fel håll, alltså ha den stora öppningen uppåt utan fotänden ska vara nere vid fötterna punkt slut. Täcket måste även vara helt i påslakanet, det får inte vara ens lite tomt längst upp så att säga.
 
* Bilstereo - Jag måste ha ett jämnt antal på volymen på bilstereon, så om C höjer till 25 måste jag ändra till antingen 24 eller 26.
 
Där var tre av mina konstigheter som jag kommer på nu. C brukar alltid fråga vad är det som händer om det inte blir som jag vill? Ja, ingenting men jag måste ändå ha det/göra så. :P Haha! Jag vet, jag är inte riktigt riktig. ;)
 
Har ni några såna här konstigheter för er?
 

1 kommentarer

Sandra

20 May 2013 18:27

Haha jaa du, jag har många konstiga saker för mig. Har samma som du med besticken, sen stereon samma princip men har mina egna siffror som jag anser som jämna ;) ex funkar 11,13,15,20,22,25 men inte 14,26,31 mfl. Sen har jag nojja när det kommer till att plocka godis i påsar, gå i trappor mm. Så ja, du är inte ensam! :)

Svar: Tur att man inte är ensam. ;)
Mot Ett +

Kommentera

Publiceras ej