Spanien here I come!

0kommentarer

Jag ska åka utomlands! Men det blev inget utav alternativen jag skrev i förra inlägget, ist blev det Spaniens fastland, vi ska åka till ett ställe som heter Roquetas de Mar. All inclusive blev det också, rätt så skönt faktiskt. :) Praktiskt om inte annat. Hotellet ser helt okej ut också. :)

Resan går på torsdag morgon klockan 06.55 från Arlanda, jag längtar som en tok! Imorgon måste jag nog börja kolla vad jag ska ha med mig och tvätta saker och ting om det behövs, dags att börja packa liksom och jag ska försöka att inte göra allt i sista sekunden som jag brukar ha för vana att göra. :P Ska även försöka att inte packa med mig för mycket som bara tvar upp onödigt utrymme och som inte används väl där nere. Good luck me! ;)
 
Hoppas att vädret håller vad det lovar!

Kommentera

Publiceras ej