Nöjd!

2kommentarer

Nu känner jag mig väldigt nöjd! Varför undrar ni kanske? ;P Idag gjorde jag nåt jag inte trodde att jag skulle klara av, nämligen gå till gymmet alldeles ensam! Jag har alltid varit för feg för att gå dit utan att ha nån med mig, varför vet jag inte. Men idag kunde min träningskompis och jag inte få ihop det med tid så då fick jag helt enkelt ta mig i kragen och gå dit ensam om jag nu skulle få nån träning gjord idag. Åh vad skönt det kändes efteråt! Sen att jag klarade av en sak till gör mig ännu mer nöjd. ;) Jag klarade nämligen av att jogga i 20 minuter i sträck på löpbandet idag, väldigt stolt! Kanske är en bagatell för viss men otroligt stort för mig.

Nu ska jag gå och fixa nån lunch, men vad vet jag inte riktigt än. Det visar sig. :)

2 kommentarer

Eva

07 May 2012 13:23

Duktiga du! <3

JD - Masa på

08 May 2012 08:41

du är så bra sååå! <3

Kommentera

Publiceras ej