Sommarjobb?

0kommentarer

Till slut slår det mig, varje år, att det är snart sommar och sommarjobb skulle ju inte sitta helt fel. Imorgon tänkte jag gå ut till några butiker och söka hos dom iaf, hoppas verkligen att nån av dom vill ha mig!

Får jag inte inom handeln har jag iaf ett säkert kort under en semesterperiod i sommar iaf som tidningsutdelare. Förra året jobbade jag som det och fick hem ett brev för ett tag sen där dom erbjöd mig jobb även denna sommar. Inte ofta man får jobberbjudande direkt hem i brevlådan inte. ;)

Helst vill jag jobba inom handeln, dels för att det är dagtid och dels för att man får ha kontakt med människor. Jag tyckte att det var väldigt roligt när jag jobbade på Willys i Eskilstuna iaf. Jag håller tummarna!

Vad ska ni jobba med i sommar? Eller har ni andra planer?

Kommentera

Publiceras ej