Skor.

2kommentarer

Jag hittade ett par jättegulliga skor igår! Jag var så nära att köpa dom men tyvärr var dom på gränsen till för små och inte fanns det en större storlek h emma heller. Suck och stön! När jag kom hem kikade jag in på deras webshop och där finns dom i rätt storlek iaf. Ska nog beställa om dom inte kommit in i min storlek under nästa vecka i butiken. Funderar att köpa två par av samma sko, fast i olika färger då dom bara kostade 79:- styck. Perfekta vårskor. :)



Sen funderar jag även på ett par rosa fejk-Converse, dom är ju så snygga. Jag älskar rosa för er som inte visste det. ;)

2 kommentarer

JD - Masa på

11 Mar 2012 14:59

nej fy för fejk-converse, don't go there!!



men gillar shoppingen nedan, klart du ska ha kvar klänningen :)

Evelina

11 Mar 2012 16:20

sv: Aa en riktigt nallebjörn:P

Kommentera

Publiceras ej