Sandviken.

2kommentarer

Idag åkte jag och C till Sandviken för att titta efter nya skor till honom, det var ju upp till 70% REA på både Intersport och Team Sportia. Han fyndade ett par för 499:- så han var glad. :)

När vi ändå var ute på lite shopping gick jag in på Lindex och KappAhl men hittade i princip ingenting, Lindex brukar jag sällan hitta nåt på faktiskt. KappAhl är desto mer min butik. ^^ Jag köpte en ikadan tröja som jag redan har men det är bra att ha, vardagströja liksom och så kostade den enbart 30:- så jag kunde inte låta bli. ;P Byxor är något jag verkligen behöver men jag vägrar att ge så mycket för ett par som jag bara kan ha en kort stund. Hittade ett par jeans, nej två par t.o.m., som var snygga men som kostade 499:- respektive 399:-. Jag blir lika förvånad varje gång jag kommer i ett par 46or, som nästan var för stora liksom! 44orna skulle ha blivit bättre kände jag när jag provade dom, lycka! Synd bara att jag inte är gjord av pengar. Haha!

Justja, fick inviga min nya jacka idag också, det var trevligt. :)

2 kommentarer

Mela

07 Mar 2012 16:52

Kom ner å shoppa me mig !! :D

Eva

07 Mar 2012 17:50

Men ni kunde ju faktiskt ha kommit och sagt hej ;)

Kommentera

Publiceras ej