Hundgodis.

1kommentarer

Igår köpte jag blodpudding, inte till mig då jag nästan kräks av det, utan det skulle bli hundgodis till Gizmo. Jag fick det tipset på allmänlydnadkursen jag går på Brukshundklubben. Idag ställde jag mig och skar hela biten till massor med mindre bitar för att sedan sprida ut dom på bakplåtspapper på en plåt innan dom åkte in i ugnen för att torka. Efter två timmar i 100 grader tyckte jag att dom var färdiga. :)

Väldigt smidigt och billigt godis. Man kan göra hur stora eller små bitar man själv tycker. Blir en del godis av en bit blodpudding, endast 9 kronor också. ^^ Det bästa av allt var att Gizmo tyckte om det!

1 kommentarer

Pernilla

02 Apr 2012 07:42

Vad smart! Det ska jag försöka hålla kvar i minnet någonstans tills vi hittar "rätt" uppfödare och tiden i våra liv :)

Kommentera

Publiceras ej