Promenad.

5kommentarer

Nu ikväll blev det en längre promenad iaf, en timme och lite till tror jag det blev. Var bättre fäste nu än imorse, det var både sandat och uppmjukat av plusgraderna. Nu är både jag och Gizmo lite småtrötta, har ju varit vakna länge nu, eller jag åtminstone, Gizmo vilar ju lite titt som tätt han. ^^

Nu sitter jag och äter kvällsmellanmål, ett tips jag fick förut och gott var det! Salladsblad med Bonjour vitlök på, sen en ostskiva och en skinkskiva - rulla ihop. Mums mums.

5 kommentarer

Elin Netterström

16 Jan 2012 20:14

Såg ju grymt gott ut!! =)

Eva

16 Jan 2012 21:36

Håller med Elin!

Måste provas.

AnnCatrin

16 Jan 2012 23:28

Men va gott de ser ut. Tack för iden :) måste jag testa! Är oxå opad sen 31 mars -11! Grymt jobbat med minus 28kg. Heja heja!! Krams

Lynn

17 Jan 2012 08:20

Ser jättegott ut! O superbra mellis!:)

Countrygirl

21 Jan 2012 09:40

Det ser riktigt gott ut. Det ska jag testa!

Kommentera

Publiceras ej