150-dagars utmaning.

2kommentarer

Det är nytt år och nya möjligheter, eller? :) Jag tänkte prova att verkligen satsa på min viktnedgång och ska därför delta i en 150-dagars utmaning hos Pernilla. Den pågår mellan 2 januari och 30 maj. Man väljer vilken grupp man vill tillhöra (hur många kg man vill gå ner) och rapporterar viktnedgången i slutet av varje månad. Under tiden kan det även komma mindre utmaningar som är frivilliga att delta i. :)

Jag funderade i vilken grupp jag skulle tillhöra. Helst av allt vill jag placera mig i gruppen -20 kg men nåt annat i mig säger -10 kg eller möjligtvis -15 kg för nå mer går ju inte att gå ner. Det finns ett ordspråk som lyder: Sikta mot stjärnorna, och du når trädtopparna. Sikta mot trädtopparna, och du stannar på marken. Det tänket körde jag med för att kunna bestämma mig, jag kör på -20 kg i denna utmaning, det värsta som kan hända är att jag "bara" når trädtopparna, men då har jag iaf kommit nånstans ist för att stå kvar på marken!

2 kommentarer

linda - en vimsig mamma

09 Jan 2012 12:51

smart tänkt med att sikta mot stjärnorna och nå trätopparna =) det ska jag tänka på hädan efter! kram

Cecilia

09 Jan 2012 17:28

Lika bra att satsa hårt! You go girl! Finns det någon +15kilosklubb jag kan ta då? Det blir ju inte lika tråkigt att dra på sig dom kilona om det är i en utmaning. ;)

Kommentera

Publiceras ej