Byxor.

2kommentarer

Alla mina byxor är i princip för stora och jag är för snål för att köpa helt nya till fullt pris då jag inte kommer att kunna ha dom så länge, förhoppningsvis. :P Därför blev jag medlem i två grupper på Facebook där man kan köpa kläder i större storlekar. Det svåra är ju att veta om byxor passar eller inte, jag tycker att det är lättare att köpa tröjor utan att prova än byxor. Så jag har fått bett om midjemått på dom objekten jag varit intresserad av och sen hålla tummarna på att de skulle passa. ;) Hittills har jag köpt tre par byxor (två par jeggings och ett par baggyjeans) och idag kom det första paret jeggings och tro det eller ej, dom satt ju som ett smäck! :D

Jag försökte mig t.o.m. på att göra en GIF-bild för att visa dom. ;P

gif animation maker

2 kommentarer

Eva

08 Feb 2012 17:11

Dom satt ju jättebra!

Du blir bara smalare o smalare ju!

du måste förresten lära mig att göra en GIF-bild på fredag :D

Pernilla

09 Feb 2012 15:59

Snygga! Och smart att man kan återanvända istället för att köpa nytt när man ska ha det så kort tid. Själv kör jag ALLTID leggins och strumpbyxer numera. Det dumma är väl när man inte känner att de sitter åt lite igen som med jeans ;)



Tack för update i tid också! Ursäkta att det dröjer med inlägget. Många som inte skickat in tyvärr. Nästa månad väntar vi inte in dem ;)

Kommentera

Publiceras ej