Startvikt.

1kommentarer

Tänkte dela med mig av mina viktresultat under min resa. Funderar på om jag ska väga mig en gång i veckan, om jag klarar av att hålla mig till det eller om jag blir för ivrig (som idag).

Jag vägde mig i fredags, innan alla sista godsaker skulle förtäras då jag skulle börja flytdieten på söndagen. Vägde mig även i måndags 26/9 för jag tänkte ha det som startvikt att utgå ifrån men jag tror jag tar fredagens vikt, men hädanefter kommer vägdagen att vara på måndagar. Sen kunde jag inte hålla mig utan vägde mig idag också bara för att kolla läget lite grann. ;)

2011

23/9 123,4 kg
26/9 121,7 kg (- 1,7 kg)
29/9 120,0 kg (- 3,4 kg)

1 kommentarer

JD | sextiofem kilo ska bort

30 Sep 2011 09:41

det är svårt att hålla sig från vågen i början, men när de kommit en bit vill man inte se vågen, haha :P

Kommentera

Publiceras ej