Syndat?

0kommentarer

Igår "syndade" jag.. :/ I min leverans från Modifast hade dom packat med ett gratis smakprov på ett Mini Meal med pasta och grönsaker. Vilka jäklar tänkte jag när jag såg det! Frestar mig med sånt som jag inte får äta.. Då den bara innehåller 156 kalorier per portion ist för 200 kalorier per shake tänkte jag att då borde jag få äta, tugga liksom, känna hur det känns.

Jag bestämde mig för att äta den då min syster hade beställt kebabtallrik, då ville jag också äta nåt "riktigt". Luktade jättegott när jag värmde den och såg verkligen fram emot att få äta varm mat. Men usch, det var inte alls god. Jag tog två tuggor och slängde resten, det slutade med att jag fick ta en shake ändå. Provade banan som jag hade beställt, den var lite sisådär. Smakade typ banan blandat med citron eller nåt så jag vet inte alls vad jag egentligen tycker om den. Ska prova den imorgon igen.

Nu ska jag prova chokladpuddingen för första gången, jag återkommer om vad jag tyckte om den. :)


Besviken på denna..

Kommentera

Publiceras ej