Promenad.

2kommentarer

Idag invigde jag mina träningsskor på riktigt, en timmes promenad med en bekant! Kändes väldigt skönt att gå ut och gå, men det är väl mest för att jag har sällskap. Utan sällskap skulle det inte alls kännas lika bra, allt går mycket lättare om man har nån att prata med. :)

Skorna (inläggen) är väldigt sköna! Känns som att jag går på mjuka kuddar så det gjorde inte alls lika ont i fötterna nu, väldigt tacksamt måste jag säga. Hoppas att den känslan fortsätter att hålla i sig då jag planerar att promenera mycket framöver. :)

2 kommentarer

Lynn

01 Oct 2011 18:24

Du! Prova en ljudbok! Jag tycker det är skittråkigt att promenera själv, och till och med med musik, men en bra ljudbok funkar jättebra! Speciellt av Marian Keyes :) Ladda ner o lyssna o skratta!:D

Countrygirl

02 Oct 2011 11:04

Hej

Skaffa dig en MP3-spelare eller lägg in din favoritmusik i din mobil. Med bra upptempolåtar blir det lättare och roligare att gå, även ensam.



Det kommer att kännas lättare med flytet efter ett tag. Då märker man att man går ner och att dagarna närmar sig operationsdagen.



När du känner att du luktar skunk i munnen, det kommer du att göra, hjälper SB12.



Om du dricker kolsyrat vatten mättar det bättre än vanligt kranvatten. Kan vara bra att veta när man är så där jättehungrig och drömmer om all mat man inte får äta.



Lycka till! :)

Kommentera

Publiceras ej