Förberedande besök.

3kommentarer

Nu är det dags att gå och sova för imorgon ska jag upp i tid och åka till sjukhuset på förberedande besök. :) Blodprov ska lämnas, EKG ska tas och sen blir det träff med sjuksköterska, sjukgymnast och narkossköterska eller narkosläkare. Är lite nervös för invägningen. Jag kommer ju förmodligen inte ha nått min målvikt men frågan är ju hur mycket jag kommer att ha kvar tills jag når den. Hoppas att det inte är alltför mycket kvar så jag blir nekad OP. :( Det är ett scenario jag INTE vill vara med om..

Wish me luck!

3 kommentarer

Lynn

11 Oct 2011 13:03

Jag tror att det gått jättebra för dig idag gumman! Längtar efter att få höra vad de sa!:)

Kram!

Natalie

13 Oct 2011 20:03

Jag hoppas allt gått bra för dig på förbesöket!! Jag har precis kommit hem fr sjukhuset och försöker anpassa mig till allt, jag har nog inte riktigt insett vad som hänt ännu :-P

Sophie "autophoto"

16 Oct 2011 13:02

ne johnny depp är bättre än jim carrey :)

Kommentera

Publiceras ej