Chokladpudding.

6kommentarer

Jag blev glatt överraskad av chokladpuddingen, trevlig kontrast till alla shakes. Skulle ju vara ännu godare med lite grädde till men det skippar jag naturligtvis. ;)

Dag 11 av flytet är snart till ända, går bättre och bättre faktiskt. Känner mig inte alls lika hungrig som innan så det är tacksamt. Men ju fler dagar det går utan mat desto mer fantiserar jag om olika maträtter och annat gott. Jag ser verkligen fram emot när allt är färdigt och jag får börja äta mat sakta men säkert.

Det värsta med flytet nu det är denna beläggning jag får på baksidan av tänderna, riktigt otrevligt. Nån mer som fått så under flytet?

6 kommentarer

Natalie - HeltillHalv

06 Oct 2011 14:10

Jag fantiserar oxå om mat! MÄNGDER MED OLIKA RÄTTER!! Haha.. helt sjukt egentligen :p Jag drömmer mest om lasagne! Så jag ska göra en till puréperioden! Fast jag tänker nog inte laga den förns i slutet av nästa flytperiod.. Risken är stor att jag råkar äta lite innan annars :D



Det där med tänderna känner jag verkligen igen! Min mun känns så otroligt vidrig just nu :/ Jag går och borstar/listerine:ar flera gånger om dagen!



Men snart är allt över! Det är inte så långt kvar för oss nu! =)) YAAY!

Anna

06 Oct 2011 15:36

Hej!



Hittade din blogg via viktop



Jag bor själv i närheten av Gävle och väntar på en op, ska till St Göran på gruppmöte på måndag och sedan hoppas jag att det inte dröjer så lång tid innan jag får träffa läkaren och får en tid för op



Kämpa på med flytet du har snart nått ditt mål



Vad dricker du från för märke, intressant att veta vad andra tycker om olika smaker innan det är dags för mig att börja flyta



Kämpa på nu....



Kram Anna

M*

06 Oct 2011 17:22

Hoppas du får en bra dag!

JD | sextiofem kilo ska bort

06 Oct 2011 22:53

bra att du gjort en vikt "mask", och dina kilon kommer ju försvinna snabbt ;)

S u s a n n e ✿ F o r s

07 Oct 2011 23:23

Sv: Vad kul att du är med! :)

Wysteriia

09 Oct 2011 17:39

Men vad menar du med flytet? Nu är jag nog lite trög kanske ;)

Kommentera

Publiceras ej