Kläder.

3kommentarer

Jag har provat lite kläder här hemma och visst märks det en liten skillnad. :) En del saker börjar bli för stora och en del börjar bli lagom. Riktigt glad är jag!

Under några dagar har jag surfat runt lite på Ellos hemsida, tittat på outlet och annan rea och varit väldigt sugen att beställa nåt. Igår var det dags. :) Vi skulle ändå ha sängkläder så då "råkade" jag klicka i även lite annat till mig själv. ;) Jag har fått för mig att jag vill ha en klänning på mig till jul, jag borde ha gått ner nån storlek tills dess så jag beställde faktiskt en söt klänning i stl 46/48 (jag har stl 50/52 nu). Borde inte vara helt omöjligt att få på mig den till jul, annars får jag använda den nån annan gång helt enkelt. En vanlig tröja fick också följa med, plus två bastoppar. Allt i samma storlek så jag hoppas att det passar snart! :D

75:-
50:-
60:-

3 kommentarer

Cecilia

12 Nov 2011 19:09

Ohh, skitsnygg klänning! Nästan så jag också vill ha en.. fast jag kommer ju bara bli tjockare så det är nog lika bra att hoppa över det. ;)

JD - Masa på

13 Nov 2011 12:29

vilken söt klänning! den kan du säkert ha tills dess :)

Lälla

14 Nov 2011 10:23

Du kommer att se ut som en pangbrud i det där!:)

Kommentera

Publiceras ej